Не е справедливо

Не е справедливо при моята фобия от летене да имам 7 полета за две седмици. Мисля, че след третия ще съм в кататония и ще ми е все тая.

Не е справедливо да имам температура в понеделник сутринта, но това явно е знак свише, че трябва да си почина от работа. Нямам друго обяснение.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Не е справедливо

  1. Димитър каза:

    Дано да летиш със самолети от тип А320 – забелязал съм, че малките и големите самолети ми действат еднакво страшно, само Боинг 747 е успокояващ като голяма птица. Преди 10 дена летях с някакъв друг голям Боинг – голямо шубе беше, особено като почне да прави виражи на 800-1000 метра.

  2. Nikola каза:

    „СПРАВЕДЛИВОСТ НЕ СЪЩЕСТВУВА, СЪЩЕСТВУВАМ САМО АЗ“ казваше един любим герой на Пратчет.

    Убий я фобията от летене, то е съвсем безопасно. Готвенето, къпането и говоренето по телефон са много по-опасни (последното не убива пряко, но пък човек може да каже нещо глупаво. Често се каня да седна да помисля защо хората говорят повече глупости по телефона отколкото на живо).
    А температурата в понеделник сутрин определено означава, че е време за кратка и здравословна отпуска.

  3. nervousshark каза:

    Ще убия фобията с летене, а вирусите с хапчета :)
    Сега ще имам възможност да преценя от кои самолети ме е страх повече, фобията ми дойде след едно кошмарно приземяване с едно Авро в Цюрих, та да видим :)

Вашият коментар

