Terminator: The Sarah Connor Chronicles

terminator-chronicles.jpg

Това е сериала, дано не ме разочарова след първите две серии. Добър sci-fi, особено за фенове на Терминатора, а засега и драмата е сериозна, не е само бой и стрелба.

Бонус – Lena Heady и Summer Glau, която нещо ми се беше позагубила след Serenity (а тоя филм направо е велик, за последните 10 години няма по-добра фантастика в игралното кино).

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

7 Responses to Terminator: The Sarah Connor Chronicles

  1. stranger каза:

    Аз се отказах да го гледам още след пилотния епизод… фен съм и на SciFi-то и на терминатор, ма ц… въобще не ми допадна.

    А и трябва да си призная че Summer Glau ми е една от най-антипатичните актриси евър :)

  2. nervousshark каза:

    Stranger, всичко е въпрос на вкус :)

  3. stranger каза:

    Абсолютно, това че мен не ме кефи, не значи че е лош :) Ма мен наистина не ме кефи :D

  4. nervousshark каза:

    А може да е обратното – мен да ме кефи, а да е лош :)

  5. Marian каза:

    serial4eto si e super dobro skoro takiva dobar serial nebe6e izlizal

  6. bulpete каза:

    Вече и по Нова телевизия!

  7. TERMINATOR каза:

    Сериалът е ВЕЛИК! Няма по-готин от него , излизал на скоро, а и от доста време, който да се сравнява с ТЕРМИНАТОР: ХРОНИКИТЕ НА САРА КОНЪР! Впечатляващи ефекти, още по-впечатляващи актьори, сюжетът е страхотен! Не, такава комбинация я притежават малко сериали и филми! А на тези, които не им харесва прав им път, само да не говорят глупости за готиния сериал, след като са гледали само един епизод. Не може да се съди за цял сериал от един епизод, просто ей така. Да се надяваме още дълго да ни радва и да доставя удоволствие с всяка изгледана минута!

Вашият коментар

