Мъгливо

От няколко дена насам София е мъглива и подтискаща. Адски ми е трудно да се изкарам от това настроение, даже понякога се чудя дали да не му се отдам, но и без това напоследък съм доста мрачна. Снощи вървях в мъглата, бях си пуснала Кино и Группа крови започна да ме хвърля в някакви измерения, които от една страна са доста привлекателни, но от друга са опасни с цялото това желание да заминеш нанякъде. Не навън, а вътре в себе си. Физически невъзможно, но химически да.

Сутринта пробвах с прелюдии на Шопен, в изпълнение на Марта Аргерич, но явна грешка. Мъглата си остана мъгла, а аз в нея. Даже без да искам да замина, само да потъна и да се разтопя.

Сега се опитвам да оправя една служебна каша, със слушалки в ушите, Pop Levi до дупка. Няма офисен шум, само музика. The Return to Form Black Magic Party – смесица от електро, поп, рок, фолк с влияния от Led Zeppelin (явно някаква тенденция напоследък, поне съдейки от сблъсъка с The Fiery Furnaces) и глам рока от 70те. Добре е, успява да вкара някаква енерегия в мен, така че до края на деня ще оцелея. И без това е петък.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

