No promises

brunitop.jpg

От няколко дена не мога да престана да слушам No Promises, последния албум на Carla Bruni.

Всъщност допреди 2-3 месеца, когато чух Monsieur Gainsbourg Revisited (в който участват и Franz Ferdinand, Jane Birkin, Marianne Faithfull, Brian Molko, Portishead, Jarvis Cocker, Keith Flint, Cat Power, Feist и някои други, страхотен албум с кавъри на песни на Серж Генсбур) изобщо не се бях замисляла, че музиката на жена, по-известна с това, че е супер топ модел може да си заслужава.

Е, заслужава си. С нежната лирика на Емили Дикинсън и Йейтс, спокойната китара и страхотния си глас точно тези прихлупени дни Карла Бруни успява да ме отнесе някъде другаде, където дъждовните петъчни следобеди са красиви, а меланхолията е тиха и не така страшна.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на музика. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to No promises

  1. Слушах някои от песните й, качени в Myspace – допада ми, ще се поразровя за нея.

  2. Eneya каза:

    Зариби ме да си потърся нещо нейно да ти кажа ;)

  3. nervousshark каза:

    Дано и на вас ви хареса. Мен ме кара да се чувствам страхотно в това гадно време.

Вашият коментар

