Добри думи за 4та градска

Мисля, че е редно да кажа няколко добри думи за 4та градска болница в София. След като това лято се сблъсках с 2ра градска, където лежа майка ми, изненада ми е още по-голяма. Вече бях започнала да си мисля, че всички болници в София, а и в страната вероятно, са запуснати, с нелюбезен и неотзивчив персонал. Че човек трябва да се моли да му премерят кръвното поне, след като е приет с инсулт. И какво ли още не. Сигурно за общото ми впечатление допринася и ужасяващия вид на районната ми поликлиника, №16, която след реституцията на сградата, в която се помещаваше на Руски паметник беше преместена в нещо, което е като останало след дрезденските бомбардировки.

Е, 4та градска е различна. Реновирана, чиста, с любезни сестри и санитарки, които сами идват да питат имаш ли нужда от нещо (сестра ми сподели), лекари, които не отказват информация. И някои други дребни неща, които обаче правят впечатление (отделна тоалетна за стая с 4 легла, а не обща за етажа).

Дай Боже повече.

About nervousshark

Блогър-гурман, с интереси в политиката, соцално-икономическите процеси и хубавите храна и напитки
Публикувано на разни, софия. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

